tiistai 28. joulukuuta 2010

Voiko ukkosella uidakaan?

Olen huomannut monien päivittelevän blogeihinsa näin joulun jälkeen antamiaan lahjoja, lähinnä tietysti niitä itsetehtyjä. Itse en antanut mitään itsetehtyä, paitsi joulukortit, joten materialistina esittelenkin omia lahjojani ja ostoksiani. Voin kuitenkin kertoa, että multa lahjoiksi lähti mm. Suomi-Reinot, PaaPiin pehmoja ja The Body Shopin tuotteita.

Lahjoista on mukava huomata, miten toinen oikeasti on ajatellut, että mistä juuri minä pidän ja mitä minä haluaisin. Esimerkiksi Muumi-rakkauteni oli ihanasti huomioitu.

Photobucket

Photobucket

Noiden lisäksi sain myös Muumien sarjakuvaklassikot III, kaksi ensimmäistä ovatkin jo hyllyssä. Jälkimmäisessä kuvassa näkyy myös Ratian yöpaita ja Kiroileva siili-tyynyliinat, jotka piti heti ottaa käyttöön, kun mies ne kerran osti ;)

Tekemistä on riittänyt uuden virkkauskirjan parissa. Ensin meinasi mennä hermot, kun se taikarenkaan ohje oli niin vaikea tajuta, mutta nyt alkaa ensimmäinen nalle jo valmistua!

Photobucket

Amigurumit eivät ole mulle ennestään tuttuja, mut toivottavasti jaksan niihin tutustua ja virkkailla monen monta pikkuöttiäistä!

Pakettien joukosta löytyneitä rahoja olen myös ehtinyt jo tuhlailemaan. Eilen ostin pari paitaa ja uudet kuulokkeet iPodiin, koska vanhoista on pehmusteet kuluneet ja ne sattuvat korvassa. Tänään sen sijaan ostin ensimmäisen Marimekkoni ♥

Photobucket

En malta odottaa, että pääsen käyttämään tuota! Aiemmin en ole raaskinut Marimekon vaatteita ostaa, mutta nyt oli riittävän hyvä tarjous. Sitä vartenhan ne alennusmyynnit varmaan onkin, että me tyhjätaskutkin voimme ostaa Marimekkoa.

Lisäksi ostin uuden Muumi-seinäkalenterin ja Paulo Coelhon Viisaus-kalenterin. Niin ja oltiinhan me leffassa katsomassa uusinta Potteria, nyt vaan viimeistä odottelemaan...

Toivottavasti pukki oli teille yhtä antelias kuin minulle :)

2 kommenttia:

  1. Ihana tuo virkattu mustekala! Itseltäni löytyy jostain nurkasta joku postikortti, jonka kuvassa on melkein samanlainen söpöys.

    Olisin myös tykännyt tuosta Muumimukista, vaikken niitä kovin keräilekään. Sain kyllä Muumi Seikkailu kellon, mutta äiti hajoitti sen, joten uutta odotellessa...

    Kohta alkaa uusi vuosi, eikä mulla ole tietoakaan uudesta seinäkalenterista! Tosin vanhakaan ei ole löytänyt vielä paikkaansa uudessa kodissani, kun kaikki seinät tuntuvat olevan liian kovia mun vasaralle ja nauloilleni.

    VastaaPoista
  2. Mulla on ollut noita Muumi-seinäkalentereita jo monena vuotena! En ehkä osais enää kuvitellakaan käyttäväni mitään muuta :D Ja meillä on myös niin kovat betoniseinät, että pitää hakea aina lainaan joku valtava porakone, jos jotain haluaa seinälle laittaa...

    VastaaPoista