sunnuntai 30. tammikuuta 2011

In your record collection

Janninna laittoi haasteen, jossa pitää kertoa itsestään seitsemän asiaa.

Photobucket Photobucket

I. Koukutun helposti tv-sarjoihin. Viime vuosina suurimmat intohimoni ovat olleet Frendit, Täydelliset naiset, Naruto, How I met your mother (aka. Ensisilmäyksellä), Dexter (♥) ja O.C. Näistä neljään viimeiseen mies on mut koukuttanut... Ja tällä hetkellä katsellaan True Bloodia, johon en retkahtanut ihan suoralta kädeltä, mutta pikkuhiljaa tuntuu sekin käyvän addiktoivammaksi...

II. Olen viettänyt avovaimon elämää nyt noin kahdeksan kuukautta ♥

III. Meillä on aina ollut lemmikkejä - paitsi nyt täällä omassa kämpässä. Haluaisin kovasti kissan, mutta se on vielä harkinnassa.

IV. Olen tosi huono laittamaan ruokaa. Se on ihan uskomatonta, miten voin yksinkertaisimmatkin jutut sössiä. Onneksi olen löytänyt itselleni kokkaavan miehen! Mun vastuulle sitten vaan aina jää tiskaaminen...

V. Olen opetellut neulomaan ja virkkaamaan vasta täysi-ikäistyttyäni. Mulla on kuitenkin tapana kyllästyä nopeasti ja nurkissa lojuukin useita keskeneräisiä töitä.

VI. Pidän suomalaisuudesta ja suomalaisista asioista. En halaja ulkomaille (paitsi toisinaan Britteihin...) ja eteläisin paikka, jossa olen käynyt, on Pariisi. Olen toki myös kiinnostunut eri kulttuureista ja kansainvälisyydestä, mutta oma maa mansikka, muu maa mustikka!

VII. Haluaisin syödä terveellisemmin ja monipuolisemmin. Ostaisin myös mielelläni kotimaisia tuotteita ja lähiruokaa, mutta ne eivät oikein tunnu sopivan opiskelijan kukkarolle. Eli aloitan terveellisemmän ja ekologisesti kestävämmän ruokailun sitten, kun on varaa.

En laita haastetta kenellekään eteenpäin, koska mulla ei oikein ole ketään kelle laittaisin :D

1 kommentti:

  1. Mullakin on vähän peukalo keskellä kämmentä keittiöjutuissa. Mä olen jo pikkumukulana sanonut äidille, että mä haluan sitten isona miehen, joka vaivaa mun pullataikinan, kun MÄ EN SIIHEN KÄSIÄNI TUNGE!

    Mäkin ensin tarkastin kaikki lukemani blogit, että löytyykö sieltä ketään, kenelle tämän laittaa, ja sitten vasta tein tämän! :D

    VastaaPoista